23 feb. 2013

Be a Rainbow in Someone Else's Cloud

Har ett fint veckoslut på gång. 
Min älskade pojkvän, sambo och livskamrat fyllde år i veckan. Jag hade därför ordnat så att två av hans vänner hemifrån kom på överraskningsbesök. De kom i går kväll och han blev så himla överraskad och glad. Så lyckat! Det är hans femte födelsedag jag får vara med om och jag hoppas få vara med om sisådär en 70 till. Forever and ever honey. 

Inte nog med det, en av mina finaste och bästa vänner har fått uppleva det här med att allt har en mening och tagit ett steg i livet som är väldigt stort för henne och som jag vet kommer göra henne otroligt lycklig! Mer om det senare, men bottom line är att jag bara är så glad när fina personer i mitt liv får uppleva den lycka de förtjänar! 
Lördagskärlek till er alla!

2 kommentarer:

  1. Lena du är så fin, glädjetår! Love you! <3

    SvaraRadera
  2. Så fint skrivet Lena! Och vilken härlig flickvän du e! kramar på dig!

    SvaraRadera