10 apr. 2013

Amsterdam for the Day

Igår hoppade vi i bilen och styrde mot Amsterdam för en strosar/shoppingdag. Mannen min är ju bara ledig en dag i veckan och den brukar vara rätt helig som ta-det-lungt-dag, vilket är helt förståeligt. Men ibland får han ett ryck och då gäller det att hänga på!
Så det blev in och ut i en hel del butiker, lunchande, kaffepauser, mötte upp med våra svenska skåningsfamilj som också åkt dit över dagen och till slut lite superb sushi på Little Buddha. Fick också med mig en liten påse med en grej jag länge suktat efter och sparat till. Roligt när man äntligen kommer över något mycket efterlängtat. 

Nu vetni är det inte länge kvar förrän jag sätter mig på ett flyg till Finland för att stanna ett bra tag. Bokade biljett idag och har börjat pricka av listan vad som ska fixas där för sommaren. Gymkort på WSC check, ikea-trip-datum bestämt check...osv..fortsättning följer kan vi ju säga. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar